RICH MEDIA HU | EN

  • Video wallpaper
  • Bigpic
  • Panorama
  • Slideshow
  • Hangar
  • Parallax
  • Background rolling
  • Cube
  • Rolling roadblock
  • Rolling in the deep
  • Freemail login
  • Mozaik
TOVÁBBI FORMÁTUMAINK
EvoMedia formátumok

BigVid

A BigVid hirdetés az Origo rovatnyitókon és cikkoldalakon jelenik meg a fejléc alatt. A tartalom nem gördül rá a hirdetésre, így az teljes magasságában beépül az oldalba. Ez a hirdetés nem bezárható, tovább görgetésre fog csak eltűnni a szemünk elől. A videó csak kattintásra indul el, hanggal.

A hirdetés specifikációja:

  • 640×360 pixeles képarány
  • max 10MB-os file méret
  • mp4 formátum
Desktop

A kezdőkép specifikációja:

  • 1160×773 pixeles méret
  • maximum 300KB-os file méret
Mobil

A kezdőkép specifikációja:

  • 773×1160 pixeles méret
  • maximum 300KB-os file méret

3D billboard

A 3D billboard címlapon, rovat- és cikkoldalon egyaránt megjelenő hirdetési forma, mely egy téglatesthez hasonlóan, vertikális irányban forog körbe a tengelye körül.

A hirdetés specifikációja:

  • 4 darab, 970×250 pixeles kép
  • maximum 300 KB-os file méret képenként

Támogatott formátumok: jpg

3D halfpage

A 3D half page rovat- és cikkoldalon egyaránt megjelenő hirdetési forma, mely egy téglatesthez hasonlóan, horizontális irányban forog körbe a tengelye körül.

A hirdetés specifikációja:

  • 4 darab, 300×600 pixeles kép
  • maximum 300 KB-os file méret képenként

Támogatott formátumok: jpg

3D roadblock

A 3D roadblock rovat- és cikkoldalon egyaránt megjelenő hirdetési forma, mely egy téglatesthez hasonlóan, vertikális irányban forog körbe a tengelye körül.

A hirdetés specifikációja:

  • 4 darab, 640×360 pixeles kép
  • maximum 300 KB-os file méret képenként

Támogatott formátumok: jpg

Desktop:
Mobil:

Accordion

Az Accordion az Origo címlapján megjelenő, vízszintesen lapozható hirdetési forma. Ehhez a típusú hirdetéshez layeres PSD-re, valamint pontosan elkészített briefre van szükség, amely megmutatja az egyes slide-ok pontos pozícióját nyitott és zárt állapotban egyaránt.

Támogatott formátumok: psd

Billboard

A Billboard hirdetés a címlapokon, valamint rovat- és cikkoldalak tetején megjelenő kreatív. Napi 1 alkalommal a megjelenés nyitott állapotban indul, melynek magassága 250 pixel. Ez manuálisan összehúzható 30 pixel magasságra. Bezáródási ideje nincs, az oldal frissítésével vagy a bezáró gombbal ez manuálisan összehúzható 30 pixel magasságú képre. A 970×250-es kreatív esetében, a design-ban illeszkedő bezár gombnak a closeFUNCTION függvényt kell kezelnie. A kis kreatívra (970×30) a nyitó gombot az Origo munkatársai teszik ki.

A hirdetés specifikációja:

  • 970×250 pixeles méret, mely lehet JPG vagy HTML5
  • 970×30 pixeles statikus kép

Támogatott formátumok: HTML5 és jpg

Dragon

A Dragon hirdetés kiindulópontja a jobb hasábban megjelenő 300×600 pixel méretű kreatív, melyre kattintva nem a céloldalra jut az olvasó, hanem a tartalmi oldal húzható balra, hogy helyét egy teljes oldalas hirdetés váltsa fel. Ezen a nagyméretű kreatívon videó is elhelyezhető, illetve igény esetén ez is továbblapozható. A teljes oldalas kreatívokra designban is illeszkedő, jól látható bezáró gombot kell elhelyezni. A támogatott formátum HTML5, amihez pontos leírás itt található.

Támogatott formátumok: HTML5

Full page layer

A Full page layer az oldalak betöltődését megelőzően, napi 1 alkalommal megjelenő hirdetés, mely 8 másodperc után automatikusan bezáródik (ezt a tervezéskor figyelembe kell venni), de manuálisan is bezárható. A hirdetésre designban is illeszkedő, jól látható bezáró gombot szükséges elhelyezni a jobb felső sarokban. JPG formátum esetén a bezáró gombot az Origo teszi a kreatívra.

A hirdetés specifikációja:

  • maximum 990×600 pixeles méret
  • maximum 300KB-os file méret
  • HTML5 vagy JPG formátum

Támogatott formátumok: HTML5 vagy jpg

Hírlevél – fejléc

Az Origo hírlevél tetején taláható fejlécelem, mely egy 750×100 px-es méretű statikus kép, arculati elem, egyéb kompozíció megjelenítése.

Támogatott formátumok: psd

Insider

Lendületes görgetésre megjelenő teljes oldalas kreatív, melyben statikus háttérben elhelyezett maszkolt keretbe kicsinyítődik bele az élő címlapi nézet, mely napi egy alkalommal jelenik meg. A hirdetés 30 mp után automatikusan, vagy a bezár gomb megnyomására záródik be. A jobb felső sarokba a bezár gombot az Origo teszi ki.

Méretek:
iOS: 640×960 px
(a kreatív hasznos tartalmát 520×960 px méretű részben célszerű megjeleníteni)

Méretek:
Android: 680×960 px
(a kreatív hasznos tartalmát az 540×960 px méretű részben célszerű megjeleníteni)

Kreatív mérete maximum 300 KB lehet.

Támogatott formátumok: psd

Intergrande

Az Intergrande az oldalak betöltődését megelőzően megjelenő hirdetés, mely 8 másodperc után automatikusan bezáródik (ezt a tervezéskor figyelembe kell venni), de manuálisan is bezárható. A hirdetés mögött a tartalom elsötétül a banner lefutásának idejére. A bezáró gombot az Origo teszi a kreatívra.

A hirdetés specifikációja:

  • 970×250 pixeles méret
  • maximum 300KB-os file méret
  • HTML5 vagy JPG formátum

Támogatott formátumok: HTML5 vagy jpg

Interstitial

Desktop:

Az Interstitial az oldalak betöltődését megelőzően, napi 1 alkalommal megjelenő hirdetés, mely 8 másodperc után automatikusan bezáródik (ezt a tervezéskor figyelembe kell venni), de manuálisan is bezárható. A hirdetés mögött a tartalom elsötétül a banner lefutásának idejére. A bezáró gombot az Origo teszi a kreatívra.

A hirdetés specifikációja:

  • 500×400 pixeles méret
  • maximum 300KB-os file méretek
  • HTML5 vagy JPG formátum

Támogatott formátumok: HTML5 vagy jpg

Mobil:

A hirdetés napi 1 alkalommal jelenik meg az mobil oldalakon, a rovat betöltődése előtt.
A kép mérete 1280*720 px., 720*1280 px., és maximum 300 KB lehet. A kreatív maximum 8 másodperc után automatikusan bezáródik, (ezt a tervezéskor figyelembe kell venni), de manuálisan is bezárható.
A bezár gombot (tovább a . rovatra) az Origo teszi a kreatívra.

Támogatott formátumok: jpg

Interstitial app

A képen is látható kreatív a tartalom előtt, azt elhalványítva jelenik meg, mely alap esetben 8 másodpercig marad kint az oldalon, napi egy alkalommal. A jobb felső sarokba a bezár gombot az Origo teszi ki.

Méretek:

Origo Mobil:

  • Android: 900×750 px
  • iOS: 600×500 px

Origo Tablet:

  • Android: 600×500 px
  • iOS: 600×500 px

Kreatív mérete maximum 300 KB lehet.

Támogatott formátumok: jpg

Layer

A hirdetés napi 1 alkalommal jelenik meg az mobil oldalakon, a rovat betöltődése előtt.
A kép mérete max. 1280*1280 px., és maximum 300 KB lehet. A kreatív maximum 8 másodperc után automatikusan bezáródik, (ezt a tervezéskor figyelembe kell venni), de manuálisan is bezárható.
A bezár gombot az Origo teszi a kreatívra.

Támogatott formátumok: jpg

Peel off

A peel off (más néven szamárfül) hirdetés az oldal jobb felső sarkából hajlik le, napi 1 alkalommal automatikusan kinyílik, majd 8 másodperc után automatikusan összehúzódik. Ezt követően az egérmutató hirdetésre húzásával bármikor nyitható és zárható.
A kreatívok tervezése során figyelni kell ara, hogy csak a jobb felső sarokban (a bal felső és a jobb alsó sarkot összekötő átló fölött) legyen csak tartalom. A kreatív másik felét az animáció kitakarja.

Kreatív méretei:

  • 90×90 pixeles statikus kép (jpg)
  • 515×515 pixeles HTML5 banner vagy statikus kép (jpg)

A képek vagy a HTML5 mérete maximum 300 KB lehet.

Támogatott formátumok: HTML5 és jpg

Portrait

A Portrait hirdetés a jobb hasábban helyezkedik el, melynek mérete 300×1100 pixeles. A kreatív három részre tagolható, amely részek kattintásra kinyílhatnak, maximum 500 pixel szélességben.

A támogatott formátum HTML5

Push down

A push down kreatív az oldal tején jelenik meg 970×90 pixeles méretben, mely napi 1 alkalommal automatikusan kinyílik, a tartalmat pedig lefelé tolja, nem nyílik rá. A kreatív 415pixeles magasságig kinyílik, majd 8 másodperc után újra visszaáll a kezdeti magasságra. A hirdetés manuálisan is összecsukható, majd kattintással újra kinyitható.
A keskenyebb kreatívon (970×90 pixeles) egy kinyitásra ösztönző felületet kell kialakítani, a kiszélesedett kreatívra (970×415 pixeles) pedig egy jól látható bezáró gombot kell tervezni. A nyitó gombnak az openFUNCTION, a bezár gombnak pedig a closeFUNCTION függvényeket kell kezelniük.
További információ a függvényekről itt található.

A hirdetés specifikációja:

  • 970×415 pixeles méret
  • maximum 300KB-os file méret
  • HTML5 formátum

Támogatott formátumok: HTML5

Side kick

Side kick esetén a jobb hasábban megjelenő kisméretű kreatívból napi 1 alkalommal automatikusan kinyílik a nagyméretű kreatív, eltolva balra az oldal tartalmát, majd 8 másodperc után automatikusan bezáródik a nagy hirdetés.
A kreatív kattintásra is bezárható, majd szintén kattintással újra kinyitható.

Bezárt állapot: A kis kreatívon (300×250 pixeles) ábrákkal vagy szöveggel ki kell alakítani egy kinyitásra ösztönző felületet, amit az openFUNCTION nyitó függvénnyel kell felruházni.
Nyitott állapot: A nagyméretű (990×600 pixeles) kreatív jobb felső sarkába egy jól látható, design-ban is illeszkedő bezáró gombot kell elhelyezni, aminek a closeFUNCTION függvényt kell kezelnie.
További információ a függvényekről itt található.

A HTML5 file-ok mérete maximum 300 KB lehet.

Támogatott formátumok: HTML5

Slider

A Slider a képernyő aljához rögzített hirdetési forma, melynek pozíciója görgetésre sem változik. Ez a banner napi 1 alkalommal jelenik meg az Origo címlapján, időkorlátja nincs, manuálisan zárható be. A kreatívon ki kell alakítani egy kinyitásra ösztönző területet (ábrákkal vagy feliratokkal), ide kattintva a tartalom balra tolódik el, helyére egész oldalas hirdetés kerül. A bezáró gombokat az Origo teszi ki a hirdetésre.

A hirdetés specifikációja:

  • 990×100 pixeles a kis kreatív mérete, a nagy kreatívé pedig 990×600 pixel
  • maximum 300KB-os file méretek
  • JPG, HTML5 formátum

Támogatott formátumok: jpg vagy HTML5

Sticky layer

A Sticky layer a képernyő aljához rögzített hirdetési forma, melynek pozíciója görgetésre sem változik. Ez a banner napi 1 alkalommal jelenik meg az Origo címlapján, időkorlátja nincs, manuálisan zárható be. A bezár gombot a hirdetésre az Origo teszi ki.

A hirdetés specifikációja:

  • 990×100 pixeles méret
  • maximum 300KB-os file méretek
  • JPG, HTML5 formátum

Támogatott formátumok: jpg vagy HTML5

Top layer

Görgetésre az oldal tetején megjelenő oldalszéles statikus kreatív, mely napi egy alkalommal látható, és 8 másodperc után automatikusan bezáródik.

Méretek:

iOS: 640×180 px
(a kreatív hasznos tartalmát 520×180 px méretű részben célszerű megjeleníteni)

Android: 640×180 px
(a kreatív hasznos tartalmát 520×180 px méretű részben célszerű megjeleníteni)

Kreatív mérete maximum 300 KB lehet.

Támogatott formátumok: jpg

Videa multiscreen szponzoráció

A multiscreen szponzoráció a Videa.hu videó lejátszók körül megjelenő szponzorációs forma, mely desktopon, tableten és mobilon egyaránt megjelenik.

A hirdetés elkészítésekor figyelni kell arra, hogy egy képként kell exportálni a canvast. A biztonsági zónába ajánlatos elhelyezni az értékes tartalmat (logó, termék, stb). Illetve a sárga zónáig ki kell futtatni a hátteret.

A hirdetés specifikációja:

  • 1960 x 3265 pixeles kép (72 dpi)
  • maximum 300 KB-os file méret
  • Támogatott formátumok: jpg
Desktop:
Mobil:

Video box

Az Accordion az Origo címlapján megjelenő, vízszintesen lapozható hirdetési forma. Ehhez a típusú hirdetéshez layeres PSD-re, valamint pontosan elkészített briefre van szükség, amely megmutatja az egyes slide-ok pontos pozícióját nyitott és zárt állapotban egyaránt.

A megjelenés az ORIGO Apple TV alkalmazásában érhető el.

A hirdetési megoldás vizualitása egy statikus háttérkép és egy előtérbe helyezett videó együttes megjelenítésére épül.
A megoldáson belül a hangsúly a videón van, a statikus háttér kiegészítő szerepet tölt be, lehetőséget biztosít a hirdető arculatának megjelenésére a háttérben is. Használata opcionális, a hirdetés semleges háttérrel is futtatható.

Az alkalmazás indítása után a videó interakció nélkül, automatikusan elindul, a videó megtekintés csak 5 mp eltelte után léptethető át. A videó lejátszása után az ORIGO Apple TV alkalmazás nyitóképernyőjére térünk vissza.

Videó:
Mérete: 1280×720 px. (A videó fájl (mp4) mérete maximum: 10 MB, hossza maximum: 30 másodperc)
Támogatott formátum: mp4

Háttérkép:
Mérete: 1920×1080 px.
Támogatott formátum: psd
Támogatott formátumok: mp4 és psd

Videó Interstitial

A Video interstitial az oldalak betöltődését megelőzően, napi 1 alkalommal megjelenő videós hirdetés, mely 30 másodperc után automatikusan bezáródik (ezt a tervezéskor figyelembe kell venni), de manuálisan is bezárható. A videó néma üzemmódban indul, de a hang manuálisan bekapcsolható. A hirdetés mögött a tartalom elsötétül a videó lefutásának idejére. A bezáró gombot az Origo teszi a kreatívra.

A hirdetés specifikációja:

  • 640×360 pixeles képarány
  • maximum 30 másodperc hosszúság
  • maximum 10MB-os file méret
  • mp4 formátum

Támogatott formátumok: mp4

Video sticky layer

A Video Sticky layer a képernyő aljához rögzített videós hirdetési forma, melynek pozíciója görgetésre sem változik. Ez a banner napi 1 alkalommal jelenik meg az Origo címlapján, időkorlátja nincs, manuálisan zárható be. A hirdetés bal oldalán a videó egy kis ablakban, néma üzemmódban automatikusan elindul. Ha az egér mutatóját a háttérképre húzzuk, 3 másodperc után teljes ablakban megnyílik a videó, itt már hang is hallható. A bezáró gombot az Origo teszi a hirdetésre.

A háttérkép specifikációja:

  • 1002×100 pixeles méret
  • maximum 300KB-os file méret
  • JPG formátum

A videó specifikációja:

  • 640×360 pixeles képarány
  • maximum 30 másodperc hosszúság
  • max 10MB-os file méret
  • mp4 formátum

Támogatott formátumok: jpg és mp4

Freemail formátumok

3D billboard

A 3D billboard a Freemail login oldalon megjelenő hirdetési forma, mely egy téglatesthez hasonlóan, vertikális irányban forog körbe a tengelye körül.

A hirdetés specifikációja:

  • 4 darab, 970×250 pixeles kép
  • maximum 300 KB-os file méret képenként

Támogatott formátumok: jpg

3D roadblock

A 3D roadblock a Freemail login oldalon megjelenő hirdetési forma, mely egy téglatesthez hasonlóan, vertikális irányban forog körbe a tengelye körül.

A hirdetés specifikációja:

  • 4 darab, 640×360 pixeles kép
  • maximum 300 KB-os file méret képenként

Támogatott formátumok: jpg

Above The Mails

A [freemail] ATM hirdetés a Freemail levelezőrendszerben a beérkezett levelek első helyén jelenik meg.
A logo kép(max. 120*26) opcionális, mely 20 karakter szöveggel helyettesíthető.
Az 50 karakteres szöveg a tárgymező oszlophoz fog kerülni, a karakterszám szóközökkel együtt értendő minden esetben.

A hirdetés specifikációja:

Támogatott formátumok: jpg

Alert csík hirdetés

A [freemail] levelezőben, a bejelentkezést követően, az ún. alert csíkban megjelenő szöveges hirdetés.
Az oldal betöltődése után 30mp-el automatikusan eltűnik. A szponzoráció megjelenése kötött, bevásárlókocsi ikonnal van megkülönböztetve.
Max karakterek száma: 120 karakter.

A [freemail] levelezőben, a bejelentkezést követően, az ajánló menüben megjelenő szöveges hirdetés. A hirdetés megjelenése kötött – bevásárlókocsi ikonnal van megkülönböztetve.

Max karakterek száma: 25 karakter.

Freemail fül

A [freemail] levelezőben, a bejelentkezést követően, az oldalon megjelenő fülek sávjának jobb szélén megjelenő, szöveges hirdetés. A fül megjelenése kötött – bevásárlókocsi ikonnal, bezár gombbal van megkülönböztetve.

Max karakterek száma: 25 karakter.

Freemail sticky

A Freemail levelezőben, a bejelentkezést követően, az oldal jobb alsó sarkában, külön boxban megjelenő szöveges hirdetés. A sticky 3 perc elteltével automatikusan bezáródik.

Max karakterek száma: 25 karakter.

Interstitial

Az Interstitial az oldalak betöltődését megelőzően, napi 1 alkalommal megjelenő hirdetés, mely 8 másodperc után automatikusan bezáródik (ezt a tervezéskor figyelembe kell venni), de manuálisan is bezárható. A hirdetés mögött a tartalom elsötétül a banner lefutásának idejére. A bezáró gombot az Origo teszi a kreatívra.

A hirdetés specifikációja:

  • 500×400 pixeles méret
  • maximum 300KB-os file méretek
  • HTML5 vagy JPG formátum

Támogatott formátumok: HTML5 vagy jpg

Layer

A Layer az oldalak betöltődését megelőzően, napi 1 alkalommal megjelenő hirdetés, mely 8 másodperc után automatikusan bezáródik (ezt a tervezéskor figyelembe kell venni), de manuálisan is bezárható. A hirdetésre designban is illeszkedő, jól látható bezáró gombot szükséges elhelyezni a jobb felső sarokban. JPG formátum esetén a bezáró gombot az Origo teszi a kreatívra.

A hirdetés specifikációja:

  • maximum 990×600 pixeles méret
  • maximum 300KB-os file méret
  • HTML5 vagy JPG formátum

Támogatott formátumok: HTML5 vagy jpg

Köpönyeg formátumok

12 napos háttér

A 12 napos háttér szponzoráció a Köpönyeg.hu címoldalán lévő 12 napos előrejelzés körül megjelentetett statikus képet foglalja magában, mely csak desktopon jelenik meg. A tervezés során figyelembe kell venni, hogy az időjárás előrejelzés blokkba ne lógjon tartalom, annak helyzete nem változtatható. A Napkelte, Napnyugta, Újhold információk jól olvashatóak kell, hogy maradjanak. A kifutó háttér szín legyen sötét színű és a biztonsági zónába érdemes az értékes tartalmat (logó, termék, stb) elhelyezni.

Támogatott formátum: jpg
Max méret: 300 kbyte

12 naposba épített

A 12 naposba épített szponzoráció a Köpönyeg.hu címoldalán lévő 12 napos előrejelzésen belül megjelentetett statikus képet foglalja magában, mely desktopon és mobilon egyaránt megjelenik. A megjelenés fixálható pozícióra is, illetve napra is. . Desktop esetén álló formátumról van szó, míg mobilon fekvő.

A tervezés során figyelembe kell venni, hogy a kifutó háttér szín legyen sötét színű. Desktop esetén az időjárás előrejelzés blokkba nem lóghat be tartalom, az csak a biztonsági zónán belül jelenhet meg.

Támogatott formátum: jpg
Max méret: 160 kbyte

Desktop:
Mobil:

Órásba épített

Az órásba épített szponzoráció a Köpönyeg.hu címoldalán lévő órás előrejelzés körül megjelentetett statikus képet foglalja magában, mely csak desktopon jelenik meg.

A tervezés során figyelembe kell venni, hogy az időjárás előrejelzés blokkba ne lógjon tartalom, annak helyzete nem változtatható. A Napkelte, Napnyugta, Újhold információk jól olvashatóak kell, hogy maradjanak. A kifutó háttér szín legyen sötét színű és a biztonsági zónába érdemes az értékes tartalmat (logó, termék, stb) elhelyezni.

A Percről-percre blokk user activitástól függően jelenik meg, így ennek a helyére nem érdemes értékes tartalmat tervezni.

Támogatott formátum: jpg
Max méret: 300 kbyte

Órásba épített – Multi

Az órásba épített szponzoráció a Köpönyeg.hu címoldalán lévő óránkénti előrejelzésen belül megjelentetett statikus képet foglalja magában, mely desktopon és mobilon egyaránt megjelenik. Desktopon az előrejelzések utáni pozícióban jelenik meg, míg mobilon előttük.

A tervezés során figyelembe kell venni, hogy a kifutó háttér szín legyen sötét színű. Az értékes tartalmat (logó, termék, stb) érdemes a biztonsági zónán belül megjeleníteni.

Támogatott formátum: jpg
Max méret: 160 kbyte

Desktop:
Mobil:

Video wallpaper

A Video wallpaper a címlapokon, rovat- és cikkoldalak tetején megjelenő, videót is tartalmazó szponzoráció. A player ablak kizárólag nyitott állapotban látható, melyben az első oldalbetöltésnél, napi 1 alkalommal a videó automatikusan elindul.
Ezt követően a videót manuálisan le lehet állítani, újraindítani. A player ablakot bezárva a szponzoráció kapuhirdetéssé csukódik össze. Az oldal frissítése esetén már a bezárt videós állapotban tölt újra a hirdetés. A videó specifikációja:

  • 640×360 pixeles képarány
  • maximum 30 másodperc hosszúság
  • max 10MB-os file méret
  • mp4 formátum

A háttér specifikációja:

A szponzoráció hátterét – a nagy kijelző felbontások miatt – érdemes weben 1920 x 620 pixelre optimalizálni. Azt javasoljuk, hogy a fontos tartalmi elemek 970×200 pixeles tartományba essenek a fejlécen, hiszen ez minden méretű képernyőn látszódik.
Az ezen kívül eső részre (pl. oldalsó elemek) érdemes csak díszítést tervezni. A háttérkép alját az oldal háttér színére, fehérre kell kifuttatni. Támogatott formátumok: psd és mp4

Video wallpaper

A Video wallpaper a címlapokon, rovat- és cikkoldalak tetején megjelenő, videót is tartalmazó szponzoráció. A player ablak kizárólag nyitott állapotban látható. A háttérkép mérete 720×270 pixeles statikus kép. A videó specifikációja:

  • 640×360 pixeles képarány
  • maximum 30 másodperc hosszúság
  • max 10MB-os file méret
  • mp4 formátum

Támogatott formátumok: psd és mp4

Bigpic

A BigPic hirdetés az Origo rovatnyitókon és cikkoldalakon jelenik meg a fejléc alatt. A tartalom nem gördül rá a statikus képre, így az teljes magasságában beépül az oldalba. Ez a hirdetés nem bezárható, tovább görgetésre fog csak eltűnni a szemünk elől. A hirdetés specifikációja:

  • 1160×773 pixeles méret
  • maximum 300KB-os file méret

Támogatott formátumok: jpg

Bigpic

A BigPic hirdetés az Origo rovatnyitókon és cikkoldalakon jelenik meg a fejléc alatt. A tartalom nem gördül rá a statikus képre, így az teljes magasságában beépül az oldalba. Ez a hirdetés nem bezárható, tovább görgetésre fog csak eltűnni a szemünk elől. A hirdetés specifikációja:

  • 773×1160 pixeles méret
  • maximum 300KB-os file méret

Támogatott formátumok: jpg

3D roadblock

A 3D roadblock rovat- és cikkoldalon egyaránt megjelenő hirdetési forma, mely egy téglatesthez hasonlóan, vertikális irányban forog körbe a tengelye körül. A hirdetés specifikációja:

  • 4 darab, 640×360 pixeles kép
  • maximum 300 KB-os file méret képenként

Támogatott formátumok: jpg

3D roadblock

A 3D roadblock rovat- és cikkoldalon egyaránt megjelenő hirdetési forma, mely egy téglatesthez hasonlóan, vertikális irányban forog körbe a tengelye körül. A hirdetés specifikációja:

  • 4 darab, 640×360 pixeles kép
  • maximum 300 KB-os file méret képenként

Támogatott formátumok: jpg

Panorama

A Panorama a címlapokon, rovat- és cikkoldalak tetején megjelenő szponzoráció. A háttere jobbról balra folyamatosan mozog, míg előtte egy álló layert jelenítünk meg. Erre a layerre kerülhet logo, szöveg, fontos tartalmi elem. A hirdetés napi
1 alkalommal nyitott állapotban, 450 pixeles magasságban jelenik meg, ez manuálisan kisebbre csukható, ekkor a magasság 120 pixel lesz. Összecsukáskor a kép közepe fog látszódni, erre a háttér kialakításakor ügyelni kell! Mivel a háttér folyamatosan
körbe jár, ezért az elejét és a végét illeszteni kell, hiszen működés közben ezek összeérnek. A háttér specifikációja:

  • 2480×450 pixeles layeres psd

A layer specifikációja:

  • 1240×450 pixeles layeres psd

Támogatott formátumok: layeres psd.

Panorama

A Panorama a címlapokon, rovat- és cikkoldalak tetején megjelenő szponzoráció. A megjelenés mobil eszközön a készülék giroszkópját használva fog jobbra vagy balra kúszni, függve attól, hogy merre döntjük a képernyőt. A mobilon nincsen külön
layer. A logo, szöveg, fontos tartalmi elem a hátteren helyezhető el. A háttér specifikációja:

  • 1440×260 pixeles layeres psd

Támogatott formátumok: layeres psd.

Slideshow

A Slideshow a címlapokon, rovat- és cikkoldalak tetején megjelenő hirdetés, melyben 3 vagy 4 statikus kép slideshow formájában, 3 másodpercenként váltja egymást. Ez a megjelenés napi 1 alkalommal nyitott állapotban indul, amikor a magasság
450 pixel. A hirdetést manuálisan össze lehet csukni, ilyenkor a magasság 120 pixelre csökken. A háttér specifikációja:

  • 1240×450 pixeles layeres psd

Támogatott formátumok: layeres psd.

Slideshow

A Slideshow a címlapokon, rovat- és cikkoldalak tetején megjelenő hirdetés, melyben 3 vagy 4 statikus kép slideshow formájában, 3 másodpercenként váltja egymást. A háttér specifikációja:

  • 720×270 pixeles layeres psd

Támogatott formátumok: layeres psd.

Hangár

A Hangár a címlapokon, rovat- és cikkoldalak tetején megjelenő szponzoráció. A hátteret – a nagy kijelző felbontások miatt – érdemes 1920 x 620 pixelre optimalizálni. Azt javasoljuk, hogy a fontos tartalmi elemek 970×200 pixeles tartományba
essenek a fejlécen, hiszen ez minden méretű képernyőn látszódik. Az ezen kívül eső részre (pl. oldalsó elemek) érdemes csak díszítést tervezni. A háttérkép alját az oldal háttér színére, fehérre kell kifuttatni. Hangár Slideshow keretében
3 vagy 4 statikus hátteret lehet rotálva futtatni, 3 másodperces váltásokkal. Támogatott formátumok: layeres psd.

Hangár

A Hangár a címlapokon, rovat- és cikkoldalak tetején megjelenő szponzoráció. A hátteret – a nagy kijelző felbontások miatt – érdemes 720×270 pixelre optimalizálni, hiszen ez minden méretű képernyőn látszódik. Hangár Slideshow keretében 3
vagy 4 statikus hátteret lehet rotálva futtatni, 3 másodperces váltásokkal. Támogatott formátumok: layeres psd.

Parallax

A Parallax hirdetés a mobil cikk oldalak tetején jelenik meg napi egy alkalommal. A hirdetés animációja aszerint változik, ahogy az olvasó görget a tartalomban.

Leadandó anyag: Layeres PSD, maximum 1024×630 pixeles felbontásra optimalizálva. A kreatív arculatának egyes fázisai írásban részletezendők. A képek mérete egyenként maximum 300 KB lehet. A jobb felső sarokba a bezár gombot az Origo teszi ki. Támogatott formátumok: layeres psd.

Background rolling

Lefelé gördítéskor adott pozícióban megjelenő teljes oldalas statikus hirdetés. A pozíció pontján a tartalom elválik, a felső rész gördül tovább, az alsó kivárja az oldal magasságát, aztán az rágördül a hirdetésre, mely napi egy alkalommal
jelenik meg. Méretek: iOS: 640×960 px (a kreatív hasznos tartalmát 520×960 px méretű részben célszerű megjeleníteni) Android: 680×960 px (a kreatív hasznos tartalmát az 540×960 px méretű részben célszerű megjeleníteni) Kreatív mérete maximum
300 KB lehet. Támogatott formátumok: jpg.

Cube

A cube hirdetés mobilos felületen a cikkekbe ágyazva jelenik meg. A képek 3 másodpercenként – elforduló kocka mintájára – váltják egymást. Minimum 3, maximum 6 kép használható ennél a hirdetési formánál. Kreatív méretei:

  • Maximum 6 db.
  • 600×400 pixeles kép.
  • A képek mérete egyenként maximum 300 KB lehet.

Támogatott formátumok: jpg

Rolling roadblock

A Rolling roadblock hirdetés a cikkek szövegébe ágyazva jelenik meg. Görgetésre a statikus képet előtűnik a tartalom mögül, így az teljes magasságában beépül az oldalba. Ez a hirdetés nem bezárható, tovább görgetésre fog csak eltűnni a szemünk elől. A hirdetés specifikációja:

  • 1240×852 pixeles méret
  • maximum 300KB-os file méret
  • JPG formátum

Támogatott formátumok: jpg

Rolling roadblock

A Rolling roadblock hirdetés a cikkek szövegébe ágyazva jelenik meg. Görgetésre a statikus képet előhúzhatjuk a tartalom mögül, így az teljes magasságában beépül az oldalba. Ez a hirdetés nem bezárható, tovább görgetésre fog csak eltűnni
a szemünk elől. A hirdetés specifikációja:

  • 720×840 pixeles méret
  • maximum 300KB-os file méret
  • JPG formátum

Támogatott formátumok: jpg

Rolling in the deep – címlap

A Rolling in the deep hirdetés az Origo címlapján, a cikkajánlók közé ágyazva jelenik meg. Görgetésre a statikus képet előhúzhatjuk a tartalom mögül, így az teljes magasságában beépül az oldalba. Ez a hirdetés nem bezárható, tovább görgetésre
fog csak eltűnni a szemünk elől. A hirdetés specifikációja:

  • 1240×640 pixeles méret
  • maximum 300KB-os file méret
  • JPG formátum

Támogatott formátumok: jpg

Mozaik

A Mozaik egy olyan videó formátumú hirdetés, mely az Origo címlapjának menüsora alatt jelenik meg, napi 1 alkalommal. A videó interakció nélkül, hang nélkül indul, mozaik mintából bontakozik ki. A megjelenés maximális hossza 30 másodperc
lehet. A megjelenésre a bezáró és a hangerő gombot az Origo teszi ki. A videó specifikációja:

  • 640×360 pixeles képarány
  • maximum 30 másodperc hosszúság
  • max 10MB-os file méret
  • mp4 formátum

Támogatott formátumok: mp4