Branded Content – Microsite

MagneB6 – A nagy döntés

A kampányban 3 fontos pillért határoztak meg számunkra, amiknek kreatív módon szerepelniük kellett a megvalósításban is. Az egyik, hogy ma már sok magnézium készítmény van a piacon, de a MagneB6 az eredeti. A második pillér a „Formáld át/fordítsd át a stresszt!” szlogenjükhöz kapcsolódott. A harmadik cél pedig az edukáció volt.  

(tovább…)

Tovább

Algoflex Forte – A nyár legjei

Az Algoflex 2018-as nyári szlogenje a következő volt: „Nyár legjobb bulija…lehetett volna”. A kampány a kiindulópontja a key visual volt, ami boldog fiatalokat ábrázolt, köztük egy kisatírozott arckép, aki „te vagy…vagy lehettél volna… „. Ez adta a  fő irányvonalat a nyári kampány tartalmi lábának is.
(tovább…)

Tovább

Algoflex Forte – Nyári dilemmák

Az Algoflex 2017-es nyári szlogenje a nagy nyári dilemmák köré épült. Dilemmák, melytől megfájdul az ember feje. Mind, a key visual, mind a tartalom úgy került kialakításra, hogy a dilemma vissza köszönjön benne. 

(tovább…)

Tovább

Phytotec – Női tabuk

Az ügyfél a nőket állította kommunikációjának középpontjába és célcsoportját 3 termékével (Sedacur, Remotiv extra, Premens) szerette volna elérni szórakoztató és egyben informatív módon, hangsúlyozva a termékek természetességét.

(tovább…)

Tovább

Suzuki – Élménygyűjtő négy keréken

Az ügyfél négy autótípusának (Swift sport, S-cross, Ignis, Vitara) kommunikációját tűzte ki célul, olyan fogyasztóélmény bevonódásával, mint az utazás, család, barátok, élménygyűjtés, mindezt természetesen négy keréken, ahol ez a 4 típus használat közben, életszerű szituációkban kerülne bemutatásra. (tovább…)

Tovább

Telviran – A nagy csókteszt

Az Egis herpesz elleni termékének, a Telvirannak készült microsite, melynek célja a termék ismertségének növelése volt, hétköznapibb események által bemutatva, amikbe a herpeszes időszak bezavarhat. Mindezt könnyedén fogyasztható, játékos, hétköznapi módon.

(tovább…) Tovább

Uniqa-Cherrisk – Komfortzóna

Az Uniqa Biztosító 2018. szeptemberében bevezette a Cherrisket, ami egy biztosítást technológiai innovációval ötvöző termék. Az kampány elsődleges célja az adatbázis gyűjtés volt, akiknek az indulástól fogva tudnak majd kommunikálni.

További információ Tovább