Januárban is élen az online elérésben

A legfrissebb, 2017. decemberi DTK adatok szerint az internetező közönség 5,64 millió főből áll, melyek közül az EvoMedia közel 5 millió főt ért el.

Ezzel megőrizte vezető helyét a teljes internetező lakosság elérésében a hazai online értékesítési házak között.

Az ügyfelek számára kiemelten fontos célcsoportok mindegyikében első helyen zártunk. A 15-29 éves fiatal célcsoport 81%-át értük el oldalainkon.

A magas vásárlóerővel rendelkező 18-49 éves ABC célcsoport tagjai közül 1,75 millió fő volt jelen az EvoMedia felületein. Ez egyben azt is jelenti, hogy ennek a közönségnek több, mint 81%-át tudtuk elérni – a hazai piaci szereplők közül egyedülállóan.
Ráadásul a 18-49 éves főbevásárló lakosság tagjai közül 155 ezer fővel több döntött úgy, hogy az EvoMedia oldalait látogatja meg, mint a konkurenseinket.

EvoMedia – Élen az online elérésben