• Ütős ötösTöbb, mint 5 millió internetező elérése

  • A legtöbbnetes vásárló egy helyen

  • EVO HÍROLDALAKNAPI 655 EZER EMBER ELÉRÉSE

  • MOM&KIDS CSOMAGA ÉDESANYÁK ÉS JÖVENDŐ ÉDESANYÁK ELÉRÉSÉHEZ

  • BRANDED CONTENT CSAPATAZ EGYEDI ÜGYFÉLIGÉNYEKÉRT

  • HAVI 20 MILLIÓ VIDEÓ INDÍTÁSA TV KAMPÁNYOK DIGITÁLIS KITERJESZTÉSÉHEZ

  • Az ÖSSZES FONTOS CÉLCSOPORTELÉRÉSÉBEN AZ ÉLEN

EvoMedia számokban

TÖBB, MINT 5 MILLIÓ LÁTOGATÓ HAVONTA AZ OLDALAINKON
Az EvoMedia Magyarország vezető online értékesítési háza. Portóliónk használatával Ön eléri a hazai internetezők több, mint 80%-át, ráadásul a hirdetői szempontból legfontosabb célcsoportokban szintén élen vagyunk.

Célzott megjelenés

TARGETÁLT MEGOLDÁSOKAT KÍNÁLUNK
Mi ismerjük a portfóliónkba tartozó oldalakat és az oldalakat használó internetezőket, Ön ismeri termékét és célcsoportját. Mi segítünk, hogy célcsoportját a leghatékonyabb eszközökkel szólíthassa meg.

HATÉKONY ESZKÖZÖK

MINDEN KAMPÁNYCÉLRA VAN MEGOLDÁSUNK
Az Evomediánál hatékony eszközök széles tárházával állunk az Ön rendelkezésére, melyek image építésre, awareness növelésre, forgalom terelésre, vagy éppen konverzió generálására is alkalmasak.

Legfrissebb hírek

  • Nyári akció az Evomediánál!

    Szeretjük a nyarat és még jobban szeretjük, ha vásároltok, ezért úgy döntöttünk, hogy nálunk júniusban elindul és augusztus végéig tart a nagy nyári kiárusítás.

  • EVO híroldalakkal napi 655 ezer ember elérése

    Egy GFK kutatás szerint az internetes tevékenységek népszerűségi listáját továbbra is a közösségi oldalak látogatása, az e-mailezés, illetve a híroldalak olvasása vezeti.

  • Üdvözöljük új portfólió tagjainkat

    2018. januárjától a két egymásra épülő weboldal, a babanet.hu és a kölöknet.hu is a portfóliónkat bővíti.

  • Januárban is élen az online elérésben

    A legfrissebb, 2017. decemberi DTK adatok szerint az internetező közönség 5,64 millió főből áll, melyek közül az EvoMedia közel 5 millió főt ért el.