Kisgyerekes szülők elérése az Evomedia Super Mom csomagjaival

Az Egyszervolt.hu és a Mese.tv hazánk legismertebb és legnagyobb online gyerektartalmai online játékokkal és folyamatosan frissülő minőségi videótartalmakkal, mese sorozatokkal.

Supemom csomagunkban látványos szponzorációt, integrált –tartalomba ágyazott – megjelenéseket, végignézési garanciával futó pre-roll szpotokat, hírlevél megjelenést és Facebook posztokat mixeltünk össze . Ütős lett, pozitív márkaépítő erejét érdemes kipróbálni!

Kérd testreszabott, speciális ajánlatunkat!

 

Tovább

Traffi Hunter app

Az autósok svájci bicskája. Tény, hogy gyorsan vezetni balesetveszélyes, ahogy az is, hogy bírságot fizetni se szeretünk. Mivel a rendőrség hamarosan üzembe helyezi vadi új traffipax flottáját (ami már sajnos mindent lát, nemcsak a sebességet hanem azt is, ha nem voltál bekötve, vezetés közben telefonáltál…stb.,) így az applikáció használata gyors ütemben nő. Napi 25 ezer, havi 130 ezer ember használja már most is aktívan. Az applikáció ereje a közösségi tudás-megosztásban van, hiszen ha valaki traffipaxot lát akkor azt jelzi az appban (hasonlóan mint a Waze navigációs applikációnál a balesetet, dugót). Hirdetőink számára az applikációban mobil banner és lokalizáció alapú megoldásokat kínálunk.

 

Tovább

AXN, ANX White, AXN Black – magazin és videó fronton erősítünk

A Sony tulajdonában álló AXN TV csatornacsalád online felületeit és playerét áprilistól az EvoMedia értékesíti. A TV csatornákon futó népszerű krimi, főzős, autós sorozatok nagy része online is visszanézhető. A player szponzorálható és a videók előtt 30 mp-es, nem átugorható pre-roll hirdetéssel még inkább monetizálható a TV kampányok ereje és hatékonysága.

Tovább

Kapu.hu a vidéki családosok kezdőlapja

Az 1999-ben indult oldallal jellemzően a vidéki 35-59 éves főként családosok kezdik napjukat. A tematikus linkgyűjteményt egyszerű és gyors használata tette rövid idő alatt népszerűvé, naponta 140 ezren keresik fel. Az olvasók minden számukra hasznos, folyamatosan frissülő infomációt témánként megtalálnak, a szórakozáson keresztül, az időjárás jelentésig, vagy utazási ajánlatokig. Ugyanakkor a legnépszerűbb és leghatékonyabb megoldást a szöveges link hirdetések biztosítják.

Tovább

Hírkereső.hu Magyarország legnagyobb hírgyűjtő oldala

A Hírkereső.hu 2000 szeptemberében indult, és azóta is Magyarország legnagyobb hírgyűjtő oldala. A vezető portálok és egyéb oldalak is innen kapnak jelentős látogatóterelést, 50 millió kattintás történik a linkekről havonta. Napi 90 000 olvasója elsősorban a városi 25-59 éves, AB státuszúakból áll. Kétféle megjelenési lehetőséget biztosítunk hirdetőinknek, az olalon. A legnépszerűbb a verhetetlen ár-érték aránya miatt, a vezető hírekben elhelyezett link hirdetés. Nincs kreatív igénye, mégis jelentős a forgalom terelési képessége.

Image kampányok esetén, prémum termék népszerűsítésére az oldal tetején megjelenő IAB billboard hirdetést ajánljuk. Tudatos döntés, hogy egyetlen display felület van a hírkeresőn, így reklámzaj mentesen, kiemelt helyen, fókuszáltan jelenik meg a hirdető.

Tovább

Mult-kor.hu

Múlt-kor történelmi portál 2000 óta folytat tudományos ismeretterjesztést Magyarországon történelem témakörben, havonta 80 000 ember olvassa. Célja, hogy a múltról szóló információkat, valamint a legfrissebb kutatási eredményeket érthetően, gyorsan és korszerűen mutassa be az olvasóknak. Nem egy romantikus, letűnt világot idéznek meg, hanem a történelmi hagyományainkhoz és örökségeinkhez való bonyolult viszonyunkkal kívánnak szembesíteni, tárgyszerűen, de tudományos népszerűsítő szemlélettel.

Tovább

Arukereso.hu

Az Árukereső.hu Magyarország piacvezető ár-, és termék összehasonlító oldala, egyben online vásárlási kalauza, amely 2004 óta több millió vásárlásban segítette már a felhasználókat és a boltokat. Az Árukereső.hu nem webáruház, hanem azok ajánlatait összegyűjtő weboldal. Az oldal látogatói jelenleg 1 739 webáruház, 5 700 000 új terméke közül választhatják ki a számukra legkedvezőbb ajánlatot.
Legnagyobb hazai ár-összehasonlító oldal, heti szinten közel félmillió vásárolni szándékozó látogatóval.

Kategória targetált branding és konverzió szállító megoldások.

Tovább

idojaras.hu

Az ICI Interaktív Kommunikációs Zrt. hazánk legnagyobb független időjárási szolgáltatója. A már több, mint 9 éve működő idojaras.hu célja a teljes Kárpát-medencére kiterjedő saját, professzionális mérőműszereik valamint felkészült meteorológus csapatuk segítségével a látogatók gyors, pontos és minőségi előrejelzésekkel való kiszolgálása.

A portál úttörő a perszonál-meteorológia terén és így a látogatók személyre szabott időjárási, és az időjárással szorosan összefüggő pl. humánmeteorológiai infomációkat kaphatnak.

A site átlagos havi látogatószáma 40 000 fő.

Tovább

urban-eve.hu

Fiatalos, nyitott, városi, jobb fizetőképességű nőket elérő blogsite, havi közel 40 000 törzsolvasóval. Független életmódblog, mely segít a nőknek megtalálni az egyensúlyt az otthon, a karrier és az önfejlesztés között. Napi több ezer olvasó kezébe ad gyakorlati útmutatókat ahhoz, hogy autentikusan élhessék az életüket, és az egyszerű dolgokban is megtalálhassák a boldogságot. Tapasztalataink szerint az olvasók nyitottak a site tematikájába vágó hirdetések és szponzorációkra.

Tovább