Uniqa-Cherrisk – Komfortzóna

Az Uniqa Biztosító 2018. szeptemberében bevezette a Cherrisket, ami egy biztosítást technológiai innovációval ötvöző termék. Az kampány elsődleges célja az adatbázis gyűjtés volt, akiknek az indulástól fogva tudnak majd kommunikálni.

További információ Tovább

Kisgyerekes szülők elérése az Evomedia Super Mom csomagjaival

Az Egyszervolt.hu és a Mese.tv hazánk legismertebb és legnagyobb online gyerektartalmai online játékokkal és folyamatosan frissülő minőségi videótartalmakkal, mese sorozatokkal.

Supemom csomagunkban látványos szponzorációt, integrált –tartalomba ágyazott – megjelenéseket, végignézési garanciával futó pre-roll szpotokat, hírlevél megjelenést és Facebook posztokat mixeltünk össze . Ütős lett, pozitív márkaépítő erejét érdemes kipróbálni!

Kérd testreszabott, speciális ajánlatunkat!

 

Tovább

Traffi Hunter app

Az autósok svájci bicskája. Tény, hogy gyorsan vezetni balesetveszélyes, ahogy az is, hogy bírságot fizetni se szeretünk. Mivel a rendőrség hamarosan üzembe helyezi vadi új traffipax flottáját (ami már sajnos mindent lát, nemcsak a sebességet hanem azt is, ha nem voltál bekötve, vezetés közben telefonáltál…stb.,) így az applikáció használata gyors ütemben nő. Napi 25 ezer, havi 130 ezer ember használja már most is aktívan. Az applikáció ereje a közösségi tudás-megosztásban van, hiszen ha valaki traffipaxot lát akkor azt jelzi az appban (hasonlóan mint a Waze navigációs applikációnál a balesetet, dugót). Hirdetőink számára az applikációban mobil banner és lokalizáció alapú megoldásokat kínálunk.

 

Tovább