MagneB6 – A nagy döntés

A kampányban 3 fontos pillért határoztak meg számunkra, amiknek kreatív módon szerepelniük kellett a megvalósításban is. Az egyik, hogy ma már sok magnézium készítmény van a piacon, de a MagneB6 az eredeti. A második pillér a „Formáld át/fordítsd át a stresszt!” szlogenjükhöz kapcsolódott. A harmadik cél pedig az edukáció volt.  

Az üzenet fő célja az volt, hogy utat mutassunk az olvasóknak, lehet másképp is hozzáállni az élethez. A stressz a mindennapunk része, véglegesen száműzni nem tudjuk, de mi dönthetünk arról, mit kezdünk vele… akár át is formálhatjuk azt.

A kampány során olyan sikertörténeteket mutattunk be interjús formában, melyek segítettek meghozni a nagy döntést. Az interjúk felépítésében figyeltünk arra, hogy az elején érezhető legyen az olvasó számára az elkeseredés, a helyzet kilátástalansága, majd az olvasó saját maga nyomhatja meg a tovább navigáló gombot, ami az átfordulást, a megoldást, a történet jobbra fordulását hozza magával.

A microsite-on látható egy csatlakozom gomb és egy számláló, amivel vizuálisan is nyomatékosíthatjuk elköteleződésünket, amikor meghoztuk a döntést, ezzel is bátorítva a többi olvasót. Az oldalon továbbá elhelyeztünk egy „napi inspirációs üzenetek” generátort, ami játékosan ad motivációt használójának.

Megtekintéshttps://www.life.hu/nagydontes/index.html