Algoflex Forte – A nyár legjei

Az Algoflex 2018-as nyári szlogenje a következő volt: „Nyár legjobb bulija…lehetett volna”. A kampány a kiindulópontja a key visual volt, ami boldog fiatalokat ábrázolt, köztük egy kisatírozott arckép, aki „te vagy…vagy lehettél volna… „. Ez adta a  fő irányvonalat a nyári kampány tartalmi lábának is.

A tartalom 14 db natív cikkből és 1 db videóból állt. Kerestük a nyár legjobb fesztiváljait, leghangulatosabb zenéit, a legjobb strandokat…stb. Mindegyik cikk és maga a videó is könnyedebb hangvételű tartalmakkal kapcsolódott a márkához. Minden egyes cikk végén feltettünk egy kérdést az adott téma kapcsán, három válasz lehetőséggel a usereknek.

 Az együttműködés végén egy infografikás cikkel összegeztük, hogy szavaztak a userek.

Az összesítésből sok érdekesség derült ki, többek között, hogy melyik fesztivált várták idén a legjobban, melyik strandot tartják a legmenőbbnek, de azt is megtudhattuk, hogy szülőként mi okozza a legnagyobb kihívást a nyári szünetben.

Megtekintés: https://nyarlegjei.life.hu/