BRANDED CONTENT

Nincs egyetértés a piacon azt illetően, hogy ki mit tekint natív hirdetésnek. Az IAB 6 különböző típusát különbözteti meg, melynek egyik fajtája – amivel az Evomedianál is találkozhatnak a hirdetők – a Branded Content. A Branded Content legfontosabb jellemzői, hogy nem direkt vásárlásösztönző eszköz, értékes tartalmat biztosít az olvasóknak, informál, szórakoztat, miközben megismertet a márkával, vagy annak egy-egy ismérvével.

Mi szükséges egy sikeres branded content előállításához?

Végig szem előtt kell tartani, hogy a tartalom az olvasóknak készül. Nem a szerkesztőségnek, nem az újságírónak, nem a marketingesnek, hanem annak, aki tartalmat fogyasztani érkezett az adott oldalra.
Sokkal könnyebb úgy jó tartalmat előállítani, ha a készítő is szereti azt, szívesen jár utána, mélyül el az adott témában.
Nagyon fontos, hogy értékes, érdekes és hiteles tartalmat adjunk a fogyasztóknak. Ha csalódik a tartalomban az olvasó, akkor egyaránt csalódik az oldalban is és a márkában is, ami a tartalom létrejöttét segítette.
A fentiek alapvető eleme, hogy a márkát csak mértékkel jelenítsük meg. Ehhez az ügyfelek részéről kell egy jó adag rugalmasság és bizalom, de a túlzott márkázással pont azoknak az ellenszenvét váltjuk ki, akiket magunk mellé akarunk állítani.

Longform – Assassin’s Creed

Az ügyfél az új Assassin’s Creed videójáték megjelenésére szeretett volna egy népszerűsítő cikket, ami a játéknak a pozitív aspektusait emeli ki.

A longform cikkel a játék előnyeit, érdekességeit és szép grafikáját szerettük volna hangsúlyozni. A cikk bemutatja az Assassin’s Creed játékok történetét az összes korábbi részen keresztül, kiemeli a különbségeit a korábbi részekhez képest és maximálisan előtérbe helyezi a pozitív játék élményt. A cikk végén elhelyeztünk egy felhívó mondatot is kilinkeléssel, hogy hol lehet megvásárolni a játékot.

Megtekintés: http://www.origo.hu/longform/20171103-assassins-creed-korunk-legmegosztobb-szeriaja.html

Longform – Samsung Galaxy Note8

A Samsung új Galaxy Note8 modelljének magyarországi bemutatása kapcsán a kamerára szerették volna felhívni a figyelmet.

Ennek bemutatására létrehoztuk a “8 óra Budapesten” projektet, melyben 2 budapesti filmrendezőnek adtunk 1-1 készülékek, a feladatuk pedig az volt, hogy készítsenek vele szabad asszociációs filmeket Budapestről úgy, hogy csak a ezzel a telefonnal vehetnek fel, az utómunka során pedig csak Android alkalmazásokat használhattak. A két filmrendező által készített film mellett egy “Hogyan készült” filmet is forgattunk, melyben a telefon munka közben is meg tudott jelenni.

Megtekintés: http://www.origo.hu/longform/20171025-8-ora-budapesten-samsung-galaxy-film-forgatas.html

Microsite – Uniqa Komfortzóna

Uniqa subdomain alatt működtetett co-branded microsite, melynek fejlesztése, üzemeltetése, cikk-tartalmainak előállítása, valamint látogatottsága a Life.hu által biztosított. A közel 1 éves tartalmi együttműködés alatt több stratégiai etap készül, melyek arra buzdítanak, hogy „légy bevállalós, nézz szembe korlátaiddal, merj élni és hagyd el a komfortzónádat”. Kezdetben vlogger videók, szakértői cikkek, majd celeb videók segítik az oldalra látogatót, hogy bátorságot merítsen. Az egész kampány alatt folyamatosan működik egy regisztráció, amivel hetente és havonta értékes Feldobox élményeket nyerhetnek a kitöltők. Egy nagy nyereményjátékot is hirdetünk a együttműködés keretein belül, melyben saját videók feltöltését várjuk, ahol a user megmutathatja, ő hogyan hagyja el a komfortzónáját.

Megtekintés: http://komfortzona.uniqa.hu/

Microsite – Telviran Csókteszt

Az Egis herpesz elleni termékének, a Telvirannak készült microsite, melynek célja a termék ismertségének növelése volt. A microsite a csók témakörét járja körül, melyen megtalálhatók olyan natív tartalmak, melyek szintén az ajakhoz, illetve a csókhoz kapcsolódnak. Sztárok mesélik el, ők hogyan csókolóznak, adunk tippeket az ajakápoláshoz és még a filmtörténelem leghíresebb csókjait is megmutatjuk. A microsite központi eleme pedig az ország csóktesztje, melyből kiderül, hogy hogyan csókolnak az olvasók.

Megtekintés: http://www.csokteszt.hu/