Elérhetők a demográfiai adatok az Evomedia kampányaiban

A tartalomfogyasztási szokások alapján történő szegmentálás és PMP értékesítés elindítása, illetve a kiadói adatok Adverticumba csatornázása után, elkészült az Evomedia adatprojektjének harmadik nagy fázisa. Mostantól a programmatic PMP dealek és a hagyományos kampányok esetén is felhasználhatóak a Freemail regisztrációnál megadott demográfiai adatok, melyek a kor, nem, iskolai végzettség, foglalkozás és foglalkozási terület.

A demográfiai adatok természetesen kombinálhatók a tartalomfogyasztási szokásokkal is, azaz a Star Wars rajongók célzást is tudjuk tovább pontosítani, és akár a 18-25 éves Star wars rajongókat is elérhetik hirdetőink.

Bár az adatokat a Freemail adatbázisából nyerjük, azokkal az Evomedia teljes portfólióján lehet célozni az userekre.

Ahogy a tartalomfogyasztási szokások alapján történő célzás esetében, itt is figyelünk arra, hogy az adatok naprakészek maradjanak, így az adatbázisnak csak azok maradnak tagjai, akik legalább havi egyszer belépnek a levelező fiókjukba.

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, keresse kapcsolattartóját vagy írjon a sales@evomedia.hu címre!