2019. január 1-től az Evomedia értékesíti a Player Media oldalait

A csoporthoz tartozik a player.hu, az urbanplayer.hu, a roadster.hu és a mitvegyekacsajomnak.hu. A portálok segítségével hirdetőink havi 900 000 magas státuszú férfit érhetnek el.

A Player.hu – a csoport legrégebbi és legnagyobb oldala – olvasói döntően a 25-59 éves, magas státuszú városi férfiak, akik intenzív médiafogyasztók, nyitottak az újdonságokra, a változásra, szeretik a szépet, az egyedit és szeretnek elsőként értesülni a sportról, az autókról, a filmekről és a technológiai újdonságokról. Rovatainak heti látogatottsága 40 000 – 200 000 UV között mozognak.

Az Urbanplayer.hu – a Player kistestvére – a 18-35 éves AB státuszú, trendérzékeny városi nők és férfiak lapja. Olvasói az Y és Z generáció tagjai, fontos számukra a zene, a divat és a trendek. Kimondott cél, hogy az Urbanplayer meghatározó és megkerülhetetlen szereplője, online zászlóvivője és kiemelt kommunikációs csatornája legyen a budapesti kulturális életnek. Az oldalt havonta 50 ezer látogató olvassa rendszeresen, akik maguk is véleményvezérek, trend diktálók.

A minőségi tartalmak mellett a Player csoport nagy hangsúlyt fordít az egyedi, stílusos hirdetésekre. Az IAB standard méreteken túl elérhetők az oldalon videós rich media megoldások (pl.: Supernova és a See thru) valamint extra nagy méretű statikus hirdetések is.

A Roadster.hu azoknak szól, akik hajlandók kilépni a komfortzónájukból, mert tudják, hogy a kalandok a bevált útvonalaktól távol kezdődnek. Ők azok, akik egyszerre urbanisták és globalisták, akik szeretnek utazni és nem csak megérkezni. A Roadster kimondottan az A és A+ státuszú városi férfiak lapja, minden témája a magas élettel a highlife életérzéssel foglalkozik. A Roadsteren látványos, egyedi, csak erre az oldalra fejlesztett formátumok érhetők el, mint pl. a Magican.

A csoport legfiatalabb tagja a Mit vegyek a csajomnak? Az oldal kimondottan a vásárlás előkészítő fázisban találja meg a férfiakat, akik bármely alkalomra találnak ötleteket az oldalon, hogy a szeretett hölgyet meglepjék. Az oldal a szerkesztőségi ötleteken túl nagy mértékben épít az olvasókra is, akik belépés után értékelhetik az egyes termékeket, jelezhetik, hogy valóban örülnének-e neki, illetve be is küldhetnek ajándék tippeket. Sőt, elárulunk egy titkot is: ezt az odalt kizárólag nők szerkesztik, hiszen ki más tudhatná legjobban mindek örülnének a nők, mint ők maguk.

A Player csoport szerkesztőségei kimondottan erősek tartalmi együttműködésekben, kreatív ötleteikkel bármilyen témát és terméket közel tudnak hozni az olvasókhoz, legyen szó akár sörről, étrendkiegészítőről, szolgáltatásról, autóról vagy építőiparról.

A Player csoportottal együtt a hazai internetezők több mint 86%-át, havi 5,3 millió internetezőt érünk el. Élen járunk, innoválunk! Keress bennünket a részletekért vagy kövess minket a Facebookon.