Szolgáltatásaink

Multiscreen Megoldások

Multiscreen csomagjainkkal a legkülönlegesebb célcsoportot is elérjük!
“Szeretnék hírek közelében megjelenni, de nem akarok politikailag elköteleződni. Hogy tehetem ezt meg?” Az EVO híroldalakkal napi 655 ezer hírfogyasztót érünk el az Origótól a Hírkeresőn át a Népszaváig.
“Kis gyermekes szülők elérésében tudtok segíteni?” Az EVO Mom&Kids csomagban a Babanet, Kölöknet, Egyszervolt, Nickleodeon, Videakid és Árukereső baba-mama kategóriáját nyújtjuk egyben, csomagban.
“Az utazást tervezőket szeretném elérni, tudtok segíteni?” Természetesen, az utazás tervezésétől a foglalásig nálunk érhető el a legtöbb utazást tervező internetező! Az Origo utazás rovata felkelti az érdeklődést, a Köpönyegen segítünk a kiválasztott úti cél várható időjárásban, a Travelón pedig meg is vehetők az utak.
Bármilyen kampánycéllal vagy célcsoporttal keresel meg minket van rá megoldásunk!

Videó

Nálunk havi 1,5 millió ember fogyaszt online videó tartalmat. Portfóliónkban megtalálható a legnagyobb hazai videó megosztó oldal a Videa, valamint számos tévé csatorna online kínálata is. Havi 20 millió videót néznek nálunk a hazai internetezők, akikre célzott pre-roll, mid-roll, post-roll hirdetést, player szponzorációt és videós tartalmi együttműködést kínálunk.

Branded Content

Szeretnéd a célcsoportod egyedi tartalommal, élménnyel, az olvasót valóban aktivizáló és bevonó megoldással elérni? Az EVO önálló branded content csapata minőségi márkázott tartalommal, komplex együttműködésekkel és influencer marketing megoldásokkal segít ebben is. Ráadásul ezeket az együttműködéseket offline (print és tévés) megjelenésekkel is ki tudjuk egészíteni.

Programmatic

Az online hirdetési piac leggyorsabban növekvő területe a programozott médiavásárlás. Az EVO portfóliója privát piacteres dealeken keresztül bármelyik hirdetőnk számára elérhető. Private dealjeinknek köszönhetően egy adott megjelenés megvásárlásáról a hirdető dönthet először, a folyamatos optimalizációnak köszönhetően jelentős kampányhatékonyság növelés érhető el. Mindezt a hagyományos médiatervezésből jól ismert banner méretekkel és videóhirdetési megoldásokkal kínáljuk. Programmatic területen technológiai partnereink: Google, Hoppex, Rubicon, Adform

EDM

A piacon legnagyobb, 6 millió opt-in tagot számláló, folyamatosan frissülő eDM adatbázisainkban 120 féle célzási megoldással érheti el célcsoportját. A b2c mellett elérjük a kis- és közép-vállalkozókat is, akiknek szektor, beosztás és érdeklődés alapján tudunk célzott email hirdetést küldeni.